torsdag 2 december 2010

Julklappar..........

Fy,fan va jag är less på den här vintern nu...framförallt på kylan...man kan ju inte göra nånting ute!!!!Kan,kan man väl men det är ju inte direkt skönt att t.ex ta en promenad,det spelar ju ingen roll hur mycket man klär sig heller man fryser alltid om nånting!!!!Nej.man skulle vinna dom där miljonerna så man kunde flytta utomlands under vinterhalvåret!!!:)

Jag börjar få lite ångest över det här med julklapparna!!Jag har knappt börjat,har bara köpt några smågrejor till barnen.
Tänkte beställa de flesta leksaker på nätet så man slipper leksaksaffären iallafall när vi ska till stan.Jag var in på br-leksaker på nätet och tänkte beställa där men vad jag än klickade på så var det slut,så jäkla IRRITERANDE!!!
Jag får försöka hitta nån annan butik men det är ju inte säkert att det finns samma sortiment  som br-leksaker och toys `r us har för det är därifrån barnen har önskat sig leksaker....så vi får väl se då hur det går med det.....
Man blir så trött på sig själv att det är samma sak varje år,är alltid ute i sista stund och varje år säger jag samma sak "att nästa år ska jag börja i god tid",jo tjena så blir det aldrig:(

Imorgon ska jag till BVC med Lucas.Han har börjat klaga över huvudvärk igen....nästan varje dag i en månads tid nu.Jag är jätteorolig över det och befarar ju alltid det värsta....
Vi kollade synen på han för ca ett år sedan,då hade han ju oxå jättemycket ont i huvudet, men synen var det inget fel på så vi fick en remiss till Sundsvall där vi fick prata med en läkare som trodde att det inte var nån fara och dom ville inte utsätta han för en röntgen då....
Jag får kräva en ny remiss till Sundsvall imorgon så får dom kolla upp det ordentligt den här gången!!!!Det här är något som jag funderar mycket över och det ligger och gnager i bakhuvudet hela tiden,så nu jäklar vill jag veta vad det är som gör att han har ont så ofta!!!Fortsättning följer.....

Ha det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar