söndag 23 januari 2011

Söndag igen....

Veckorna går så otroligt fort nu men det är bra det så det blir vår nån gång!!!!!Vill inte ha vinter mer nu!!!!Vill ha sol och värme!!!Allt blir så mycket enklare när det blir varmt ute....

Igår hade vi barnkalas i badhuset och det blev väldigt lyckat...barnen hade sååååå roligt!!Skönt att ha det här med kalas avklarat för i år men samtidigt är det ju ganska trevligt oxå!!!
Wilma som är så försiktig med det mesta blir alldeles vild när hon badar,även fast hon inte kan simma än så hoppar hon i från trampolinen,hon har i och för sig armpuffar på sig men ändå.........

Nu till veckan tänkte jag åka till BVC för att väga och mäta Maja igen,det är två veckor sen sist!Sist jag var iväg vägde hon 6440 g och var 65,5 cm lång.Vikten följer kurvan som den ska men längdkurvan pekar rakt uppåt.Det är absolut inget fel i det...Hon blir nog en lång tjej:)

Jag måste försöka komma igång med nån sorts träning...känner mig så trött och man blir ju så mycket piggare och gladare när man tränar!Sen är det ju en massa graviditetskilon som jag vill ha bort som tyvärr inte försvinner av sig själv....MÅSTE försöka ta tag i det NU!!!!!!!

Ha en bra dag!!

Kram!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar