tisdag 8 februari 2011

Är så sjukt sugen på att renovera och göra om här hemma....speciellt vårat vardagsrum skulle behöva en totalrenovering,är sååå less på dom pissgula tapeterna därinne,gult som var så poppis för några år sedan och nu tycker jag att det är skitfult!!
Nu ska vi först ta tag i våran hall på övervåningen och få den klar sen blir det vardagsrummet....Jag längtar!!!!
Vi har precis renoverat klart vårat sovrum,det är bara lite listning kvar där.Jag blev jättenöjd!!!!!










Jag gillar den romantiska stilen men det får inte vara för mycket blommor och krimskrams utan det ska vara i lagom dos....




Vilket härligt väder det är idag men jag har inte kunnat gå ut någonting än,hade även tänkt åka på babyrytmik och stor och liten idag men det blev inget med det heller eftersom Maja somnade vid nio imorse och sover än och nu är klockan halv ett och dags att hämta Wilma o Lucas på skolan och dagis.Wilma ska ha en kompis med sig hem idag så det är bäst att jag väcker Maja,jag måste hinna handla lite oxå innan jag hämtar kidsen!

Ha en bra dag!
Kram!!!


1 kommentar:

  1. Vad bra det blev i sovrummet!!
    Jättesöta tapeter, spännande att se hur det blir i hallen sen.
    Vi funderar på att komma upp någongång i mars/april få se hur långt ni kommit då...
    kram

    SvaraRadera