onsdag 2 mars 2011

Gäsp..

Med en karl som har snarkat,en hostig Lucas,en gnällig Maja (det är nog fler tänder på g) och så eldade jag nog lite väl hårt i pannan igårkväll så det har varit som en bastu i sovrummet inatt,så har det inte blivit så många timmars sömn.Men med en kanna kaffe och snart lite frisk luft i form av en prommis så ska förhoppningsvis även jag bli lite piggare!!



Nu är det bara 3 veckor kvar tills vi far till fjälls i några dagar.Jag längtar!!!Det ska bli såå skönt med lite miljöombyte!!!Hoppas bara att vädret är med oss....för min del blir det många promenader eftersom jag inte ska åka skidor den här gången...Självklart blir det även ett besök i den fantastiska inredningsbutiken som finns på Skalet.



Ha en bra dag allihopa!!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar