tisdag 29 mars 2011

Hemma igen!!

Så är vi hemma igen efter några mysiga dagar uppe i fjällen!!Blåsigt har det varit....i torsdags var backarna stängda pga att det blåste så mycket, då tog vi vårt pick och pack och gick upp till högfjällshotellet i storhogna så att barnen fick bada.

Det är så mysigt där,så där kan man fördriva många timmar utan broblem!!!

På fredagen hade vinden lugnat ner ser något så då tog vi skidorna och tillbringade dagen i Björnrike.Lucas som aldrig har åkt lift själv "stövlade"iväg och åkte upp själv som om han aldrig har gjort annat,sen var det fullt störtlopp ner:)
Wilma åkte mest med Alva hela tiden så henne såg man knappt till!Dom var så duktiga!!!
Annat är det med en annan som är smidig som ett kylskåp MEN jag kom ju hem utan några kroppsdelar i paket iallafall:)))
På lördagen provade vi backarna i Vemdalen och det var riktigt bra barnbackar där men tycker nog ändå att det är lite bättre i Björnrike!Jag gillar backarna bättre där.
Stackars Mattias fick stå och frysa och tittta på när vi andra åkte.Maja hade det varmt och gott där hon låg nerbäddad i vagnen.Hon sov nästan hela tiden så det gick väldigt bra!!




Kan tyvärr inte lägga ut fler kort eftersom jag inte har frågat Jenny och Magnus om det är ok att lägga ut kort på dom till allmän beskådan.......

Ha det!!
Kramis!!!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att det gick bra med skidåkningen för er alla tre, barnen har väl blivit super duktiga förstår jag!!
    Var du till "Skalets inredning" och gjorde några fynd??
    Tycker ni ska åka söderut snart, vore så roligt att ses!! kram

    SvaraRadera
  2. Hej!Ja,barnen har verkligen blivit jätteduktiga på att åka!Självklart var jag in på"skalets inredning",man kan väl inte vara i Vemdalen utan att gå in där:))Några fynd gjorde jag väl inte direkt men ett par ljuslyktor fick jag med mig därifrån iallafall:)
    Ha det så bra!Kram!

    SvaraRadera