onsdag 4 maj 2011

En kruka med härliga sommarblommor står på vårat köksbord.Så söta!!




Även dom här fina tulpanerna står hemma hos oss nu...

Lugnet har lagt sig här i huset och alla barnen har somnat.Det hör ju inte till vanligheterna att alla tre somnar vid samma tid som de gjorde ikväll,det har nog aldrig hänt.......

Idag har Mattias börjat jobba igen efter sin 8 veckor långa sjukskrivning.Det känns nästan lite konstigt,jag har liksom blivit van vid att han har varit hemma hela tiden.....Om inte annat har jag blivit väldigt bortskämd med att han har avlastat mig väldigt mycket med dom vardagliga sysslorna även fast han har varit något begränsad med bara en arm så har han har gjort det han har kunnat.....
Men nu är vi tillbaka i den gamla vanliga lunken igen,påsklovet är slut och han har som sagt börjat jobba igen.....

Tänk att det bara är lite drygt 4 veckor kvar tills det är sommarlov....helt otroligt vad tiden rusar iväg!!!!Jag har köpt en jättefin (tycker jag då) klänning till Wilma som jag tänkte att hon skulle ha på skolavslutningen men den dög inte.Tji fick jag:)))

Nej,nu måste jag sova!!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar