lördag 21 maj 2011

Jordens undergång.......

Den här fina buketten med pioner pryder mitt köksbord
den här helgen:)

En amerikansk domedagsprofet hävdar att slutet är nära.......att jorden går under idag..Men han är ju långt ifrån den första domedagsprofeten som anser sig veta detta.Uppenbarligen har alla dessa profeter haft en sak gemensamt-de har haft fel.... och vi får väl verkligen hoppas att så är fallet även denna gång.....:))

Jag har skrivit det månnga gånger förut men skriver det igen.....Attans vad veckorna går fort!!!
Igår tog Wilma med sig en kompis hem från skolan,dom skulle gå på disco på kvällen....
Innan vi skjutsade tjejerna till discot var vi på after work.Skönt att lyxa till det ibland och slippa laga mat:)
Idag har vi absolut ingenting planerat,vi tar dagen som den kommer bara... och jag har "tagit semester"från alla måsten idag!!

Mattias har åkt till Torringen med en kompis.Dom ska prova fiskelyckan.Så vi får väl se om det blir färsk fisk på grillen ikväll istället för kött....

Maja har inte riktigt varit sig själv i veckan.Hon är ju allt som oftast en väldigt snäll, glad och nöjd bebis.Men nu har det varit lite gnälligt och hon har inte accepterat annat än att bli buren på,sedan har det varit lite si och så med sömnen,både på dagarna och nätterna.Men det är ju tre tänder på g samtidigt så det är ju inte så konstigt...

Mitt lilla hjärta.

Imorgon (söndag) ska Lucas på fotbollsträning.Han pratar om att han vill prova på cross i Lombäcken och det krockar ju tyvärr med fotbollsträningen...Men jag tror vi väntar ett år med crossen,jag tycker att han är lite liten än...

Ha det !!

Kramis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar