torsdag 25 augusti 2011



Vaknade med huvudvärk imorse och den håller sig envist kvar så idag har jag inte gjort många knop här hemma.Skulle helst av allt vilja gå och lägga mig i nån timme men det går ju inte när M jobbar....
Det är bara till att bita ihop och försöka göra det bästa av dagen iallafall!!

Idag har jag äntligen bokat en tid hos frissan.Det var ett tag sen så det är hög tid kan jag lova.Det är så svårt att få till en frisyr när det är så långt som det är nu.Nu ska jag inte fega ur heller utan nu ska jag klippa rejält:))Jag längtar!!!

Imorgon är det äntligen fredag!!Barnen är trötta efter den första skolveckan det är ju så ovant att kliva upp tidigt på mornarna och att somna i tid på kvällarna men det blir nog bättre nästa vecka..

Ha en fortsatt fin dag!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar