måndag 5 september 2011

Älgjakt

 Regn och rusk inleder denna första dag på älgjakten.M är ledig i två veckor nu för att jaga och jag håller tummarna för att det kommer att gå bra.....Frysen väntar på att fyllas på med nytt färskt kött....

När det blir höst blir jag alltid så sugen på att förnya och göra fint här hemma...Det första projektet blir att tapetsera om i vardagsrummet.Jag letar febrilt efter tapeter för jag vet vad jag vill ha men jag har bara inte hittat dom än....vitt ska det vara med ett diskret silvermönster på.....

Något i det här stuket är jag ute efter:)


Nu ska jag försöka hinna baka lite innan lillfisan vaknar.Ha en fin måndag det ska jag försöka ha trots det tråkiga vädret!!

Kram!!

Jag är ständigt ute på nya äventyr nu...ALLT ska utforskas..:)

Wilma i baktagen....smaskiga chokladmuffins bjöd hon på igår..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar