söndag 8 januari 2012

Dagistajm!!

Jag känner att det är hög tid att uppdatera bloggen lite eller vad tycker ni......:))

Jag kan tyvärr inte lägga ut bilder just nu från jul och nyår men det kommer vid ett annat tillfälle...

Min föräldraledighet är slut och min lillskrutta börjar på dagis imorgon......usch jag tycker att det känns lite hemskt......hon är ju så liten...Jag tvivlar inte på att hon kommer att trivas ,hon ska gå på samma dagis som Wilma gick på och som Lucas fortfarande går på så personalen känner vi väl och vi vet att det är toppen där men det känns lite hemskt ändå........Lucas har länge sett fram emot att lillsyrran ska börja på dagis och jag tror att inskolningen kommer att gå smidigt hon är ju så framåt och glad och är inte brydd för nya saker och människor...Nog tjatat om detta...

Det blev ett kort och trist inlägg detta....men jag återkommer och denna gång ska det inte ta två månader.....

Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar