fredag 3 februari 2012

Myggfritt....

Fy fanken va kallt det är!!!!Imorse visade termometern på -30 och det är lite för kallt för min smak:((Det är bara till att hålla sig inne och hålla brasan igång.....
Jag ska jobba em hela helgen och lika bra är väl det för kylan ska tydligen stanna kvar över helgen:(

I övrigt så är hela familjen förkylda,jag har varit hemma hela veckan tilsammans med Maja o Lucas.Igår morse klagade Wilma på att hon inte mådde bra så hon har varit hemma från skolan i 2 dagar nu....Mattias ringde från jobbet på fm och sa att han kände sig hängig så nu har även han åkt dit....:((Själv har jag varit hängig i en vecka nu och jag känner mig fortfarande inte pigg men jag har ju ingen feber iallafall så jag ska försöka jobba i helgen har jag tänkt...

Nu ska jag fixa o dona lite innan jobbet kallar.

Ha en skön helg!!

Kramis!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar