tisdag 30 juli 2013

Long Time No See

Hejsan!!

Hur mås det i sommarvärmen:)?
Den här sommaren tycker jag inte att man kan klaga på vädret iallafall....Jag har inte haft många regndagar på min semester så jag är supernöjd!!
Tyvärr är semestern över för den här gången och jag har hunnit jobba i två veckor redan...tiden går väl aldrig så fort som när man har semester...vet inte vart mina fyra veckor tog vägen....
Mattias började jobba igår så nu pusslas det för fullt så att barnen ska slippa vara på fritids/dagis ett tag till..det är ju bara 3 veckor kvar nu av sommarlovet:(
Snart är man inne i ekorrhjulet igen med allt vad det innebär...men nu ska jag inte tänka på det utan nu ska jag/vi fokusera på nuet och njuta av det som är kvar av sommaren!!!



//Jennicka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar