torsdag 8 augusti 2013

Träningsvärken från h........et

Ja ibland undrar man vad man håller på med varför man tar ut sig så fruktansvärt när man tränar..speciellt när man inte har tränat på ett par månader??!!
Jag och Helena var iväg på spinning o switching i tisdags och instruktören bjöd på ett stenhårt switchingpass...t.o.m dom som är betydligt mer vältränad än mig tyckte att det var ett tufft pass:)
Men istället för att ta det lite lugnt med tanke på att det var ett tag sen jag tränade så tog jag i för kung och fosterland man vill ju inte vara sämre än nån annan liksom (!?):) och DET har jag fått "äta upp"dom senaste dagarna genom att jag knappt har kunnat röra mig:)
Men hur som helst är det skönt att vara igång igen....nu kan det ju bara bli bättre:)!!

Trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar