tisdag 14 december 2010

Lucia

Jahapp....nu har det gått en hel vecka sen jag skrev sist...det har varit fullt upp och lillfisan min sover inte lika mycket på dagarna som hon gjorde förut så jag får inte så mycket  gjort längre...Nu sover hon iallafall så jag
 får passa på....

Det har väl inte hänt så mycket spännande veckan som gått...det går sin gilla gång med hämtningar och lämningar på skola,dagis,diverse aktiviter,städning,matlagning,amning osv,osv....
Jag måste verkligen försöka ta mig ut och göra nånting annat oxå,jag är lite dålig på det,man glömmer liksom bort sig själv....

Jag var iallafall till BVC igen med Lucas i fredags ang.hans huvudvärk och den här gången mvar det för ett syntest.Det är inget fel på hans syn iallafall,han ser hur bra som helst,då kan vi ju utesluta det....Imorgon ska han till sjukgymnastiken för att få massage och dit ska han få gå några gånger,läkaren vill se om det blir bättre av massagen för hon misstänker att det kan vara spänningshuvudvärk han har,men om det nu inte blir bättre av det så får vi remiss till Sundsvall och barnkliniken där.....vi får väl se vad som händer......

Igår var det Luciafirande på dagis utomhus i -22 grader...jag förstår inte varför fröknarna ska envisas med att vara utomhus när det är så kallt??!!Även fikat var utomhus men många hoppade över det och åkte hem istället....
Barnen var ju jätteduktiga och söta,dom hade så mycket kläder på sig allihop så dom såg ut som små michelingubbar:)
Avslutar det här inlägget med att lägga upp lite nya bilder på barnen...
Ha det bra så länge!!




Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar