måndag 6 december 2010

Rastlös....

Idag känner jag mig fruktansvärt rastlös...har egentligen massor att göra men vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja....Lilla Maja har en riktig sovdag idag....hon har sovit nu i stort sett hela dagen,har bara vaknat en gång och ätit...Jag blir lite nojjig när hon sover så här mycket,jag är där och petar på henne lite då och då för att se att hon andas och jag tror nog inte att jag är ensam om att göra så.....

Wilma o Lucas är inte alls intresserade av att umgås med mig idag,dom har hör och häpna varit sams HELA DAGEN och leker och har s[ kul tillsammans och DET h;r inte till vanligheterna men jag f[r vara glad s[ l'nge det varar!!

Nu har det h'nt n[t med datorn som ni kanske m'rker...det blir en massa konstiga tecken n'r jag ska skriva vissa bokst'ver och v'rdel;s som man 'r p[ datorer har jag ingen aning om vad jag ska g;ra f;r att r'tta till det s[ det 'r lika bra att jag avrundar h'r och nu.........


I ll be back......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar