onsdag 12 januari 2011

Bloggtorka

Har verkligen varit urusel på att uppdatera bloggen...men jag får skylla på att jag har haft fullt upp sen sist med jul,nyår,Majas dop och Wilmas födelsedag och allt annat som oxå måste göras och sen sover inte min lilla fröken så långa stunder på dagarna längre och när hon väl gör det är det så mycket annat tråkigt som måste göras som tvättning,städning o.sv,o.sv.......Men jag ska försöka skärpa mig!!!




Julen firade vi tillsammans med nästan hela familjen med undantag av Mattias bror med familj och Pappas sambo som inte kunde komma upp hit,dom var saknade men vi hade det mysigt ändå!Det blev bra till slut även fast vi var till stan och handlade alla julklappar dan före julafton,vilket jag aldrig mer tänker göra om,trängas med folk och köa är det värsta jag vet!!!Jag var t.o.m in till Ånge på julafton och köpte några smågrejor som vi glömde i stan.....att man aldrig lär sig att bli klar i tid!!!!

På annandagen hade vi dop.Det gick väldigt bra.Maja var lite missnöjd i kyrkan men annars var hon väldigt snäll och nöjd.Efter dopet bjöd vi på smörgåstårta på Näsets skola.Hon fick såå fina presenter!!







Nu har jag hållit på med det här inlägget i flera timmar och jag tror inte att jag får så mycket mer vettigt skrivet så det är lika bra jag lägger ner det här för den här gången!

På återseende!Kram!

Jennicka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar