lördag 15 januari 2011

Åren går.....

Tänk att min lillfis fyller 5 år om bara några dagar OCH att min stora prinsessa fyllde 8 år(!) den 5/1!!
Tiden går verkligen skitfort!!!Det stämmer verkligen det folk alltid har sagt att det är när man får barn som man märker hur fort åren går!!
Man får verkligen ta vara på den här tiden och njuta av sina småbarn för snart är dom stor.......

Sitter och planerar inför det stundande kalaset som blir av nästa lördag.I år har vi hyrt Fränsta badhus för badkalas och vi bestämde att dom får ha gemensamt kalas i år eftersom båda ville ha badkalas.........
Det blir nog skoj!!!!!
Jag ska nog inte baka lika mycket som jag brukar göra till kalasen för jag tror inte att barnen kommer att ha tid att fika men lite blir det iallafall!!

Alla födelsedagsbarn får välja vad dom ska äta för lunch på dagis och Lucas har valt tacos och till middag hemma har han beställt pizza......bra val tycker jag:).Han ska även ta med glass och bjuda polarna på dagis på....så det blir en heldag med bara smaskigheter men det är ju precis så det ska va när man fyller hela 5 år!!!

Nej nu måste jag försöka få nåt gjort här hemma innan Maja vaknar!Gå ut är jag inte så sugen på idag,det är lite för kallt för det,-19....BLÄ jag hatar kylan!!!!!Nån som inte bryr sig om att det är kallt är Mattias o Sebbe.Dom drog upp till Torringen för att prova fiskelyckan idag så jag hoppas att det går bra,röding till middag idag skulle inte vara helt fel!!!!

Slänger med några bilder från Wilmas födelsedag.....



Kram,kram!!!

,r

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar