tisdag 18 januari 2011

Framförhållning....vad är det????!!!!

Sitter här och väntar på att lilla Maja ska vakna,så att vi får dra iväg till Sundsvall för inhandling av födelsedagspresenter till Lucas som fyller år imorgon....Det är ju tur att man har framförhållning.....:)
Jag förstår inte vad som har hänt...jag som alltid har haft framförhållning och har velat ha saker och ting klar i god tid före....nu för tiden gör jag allting i sista stund och får stressa som en idiot.........
Jag vet vad jag ska köpa iallafall så förhoppningsvis ska det gå ganska fort.....det måste bara gå undan eftersom Mattias jobbar em idag så måste jag hinna hem för att hämta på dagis och fritids senast kl fyra...Good luck to me:)

Nu låter det som att lilla fröken håller på att vakna så nu måste jag rappa på!!!!

Ha en bra dag!!!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar